دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام روانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 13 دی 1393
بازدید : 922
نویسنده : admin


Hamd Askari Ravani دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام روانی

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام روانی با بالاترین کیفیت

ترانه : کاظم موسوی ، آهنگ : حمید عسکری ، تنظیم : پوریا حیدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید حمید عسکری با نام روانی :

شدی هم دست کی تا من بمیرم الان وقت تبانی نیست برگرد

روانی میشم آخر تو نبودت تا این عاشق روانی نیست برگرد

واسم عادت شده هر روز و هر شب توی بارون بهونه ات رو بگیرم

با این که عاشق بارونم اما دیگه من زیر بارونم نمیرم

♫♫♫♫♫♫

دکلمه:

برای من یه لحظه زندگی کردن بدون تو یه لحظه هم تصور کردنی نیست

بپیچ دستات و دور گردن من از این گرم تر واسه ام شال گردنی نیست

♫♫♫♫♫♫

برای یه لحظه زندگی هم بدون تو تحمل کردنی نیست

بپیچ دستات و دور گردن من از این گرم تر برام شال گردنی نیست

هر اتفاقی که بی افته واسم نمی افته اسمت از زبونم

منو با اسم کوچیکم صدا کن صدا کن که واست در میره جونم

شدی هم دست کی تا من بمیرم الان وقت تبانی نیست برگرد

روانی میشم آخر تو نبودت تا این عاشق روانی نیست برگرد

واسم عادت شده هر روز و هر شب توی بارون بهونه ات رو بگیرم

با این که عاشق بارونم اما دیگه من زیر بارونم نمیرم

دکلمه:

شدی هم دست کی تا من بمیرم الان وقت تبانی نیست برگرد

روانی میشم آخر تو نبودت تا این عاشق روانی نیست برگرد

آهنگ جدید حمید عسکری با نام روانی

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام روانی

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام روانی

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود موسیقی , حمید عسکری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ&دانلود آهنگ جدید&دانلود آهنگ جدید ایرانی&دانلود آهنگ جدید حمید عسکری روانی&دانلود آهنگ جدید روانی از حمید عسکری&دانلود آهنگ حمید عسکری&دانلود آهنگ روانی&دانلود آهنگ غمگین&متن آهنگ جدید روانی حمید عسکری ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
دلی در تاریخ : 1393/10/13/6 - - گفته است :
مر30 از دعوتتون
من فقط حمیدعسگریو میشناسم از بینه اینا
همونو دان میکنم وبت خوبه ممنون میشم ب منم سر بزنی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام بچه ها خوبین؟امیدوارم از این وب خوشتون بیاد.فقط لطفا نظر یادتون نره.با تبادل لینکم موافقم خبرم کنید.

RSS

Powered By
loxblog.Com